reklama

Kto má podsvietenú klávesnicu, lepšie vládne

Viem, ako študent masmediálnej komunikácie by som to nemal, ale po dnešku som si vážne povedal, že ja už asi prestanem sledovať správy. Koľkokrát si ich pozriem, vždy sa nájde niečo, čo ma dokáže vytočiť (a to sa snažím nebrať si všetko príliš k srdcu). Myslím, že oddnes si už len zbežne ráno pozriem elektronické aktuality na mojom ultra lacnom notebooku ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Áno, správne hádate, dnes ma naštvalo (s prepáčením), keď som počul reportáž o nových poslaneckých notebookoch. Určite sa to rozoberalo aj tu, ako všade, ale ja sa nemám komu vyžalovať, tak aspoň tu (:D)

Takže... myslím, že to bude v platoch. Asi im dávame málo, lebo si nemôžu notebook dovoliť zakúpiť sami. Nie ako slovenské domácnosti, kde v každej druhej počítač majú. Ts.

Akože nič v zlom, ale drahí páni poslanci, načo vám budú podsvietené tlačidlá, tomu vážne nerozumiem. A prečo musia byť ultraľahké, keď sa do práce (ak do nej vôbec idete) vozíte na autách (prípadne vládnych limuzínach) ? Zajtra na Vás teda budem myslieť, keď sa budem trepať s notebookom z Prešova do Košíc najprv 20 minút na stanicu, potom 40 minút v autobuse a nakoniec ďalších 20 do školy. Aha, ešte späť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes taký pánko (rozumej IT odborník) v tej spravodajskej relácií vravel, že by sa dali zohnať notebooky s podobnou konfiguráciou za 400- 500 eur. Dobre, dajme 600, nech nepoviete že na Vás šetríme. Zo štátneho rozpočtu je vyčlenených 1600 eur na každý jeden, takže keby ste sa láskavo uspokojili iba so 600 eurovým notebookom, tak (a teraz počítajte so mnou), pri kúpe 70 notebookov by bola úspora 70 x 1000 = 70 000 eur ! No podľa mňa by sa dali využiť lepšie ako na podsvietenie vašich tlačidiel !

Pánko ešte povedal, že také notebooky sú buď pre tých, ktorý pracujú s veľmi náročnými grafickými alebo zvukovými programami, alebo pre náročnejších hráčov. Keďže neviem o tom, aby niekto z vás poslancov bol IT technik alebo grafický inžinier, vychádza mi z toho, že v poslaneckom klube hráte hry. Všetci spolu,že ?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A mňa ide rozdrieť, keď píšem toto na mojom krpatom notebooku, na ktorý som v lete celý mesiac drel. Ktorý som si vyberal ďalší jeden mesiac a zvažoval a porovnával, len aby vyšiel čo najlacnejšie. Ak chcete vedieť koľko, nemám problém. 306 eur. Čo sú u mňa 3 týždne 8-hodinovej dennej práce. Ale pozor, nesťažujem sa, ja som na tom ešte dobre. Ešte som vystihol to obdobie, keď som si ako brigádnik nemusel platiť odvody. Ej to boli časy .... Budúce leto bude asi horšie.

Drahí páni poslanci, ak máte čo i len kúsok úcty (či hanby) k nám ľuďom tu dole, tak si zriešte pekný notebook za rozumnú cenu. A ak nie, tak aspoň dajte vedieť, aké hry teraz letia XD

Martin Komloš

Martin Komloš

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som študent, ktorý zistil, že svoje myšlienky musí dávať do písmenkovej formy a uvažuje, že sa so svojimi myšlienkami podelí aj s ostatnými - a chce vedieť ich názory. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu