reklama

Sám sebe rodičom

Včera pri mojich školských povinnostiach, presnejšie pri tom, ako som si robil poznámky na biológiu som natrafil na istý pojem vyznačený farebne. Toto slovo, ktoré som našiel v celku Genetika však bolo popísané trochu inak ako som si ho predstavil ja.Nevravím však, že učebnica a moja predstavivosť sa vylučujú. Slovo KLON....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Presná poučka je, dovolím si citovať : "Klon = novovzniknutý organizmus z nepohlavného rozmnožovania; tvoria ho genotypovo rovnaké bunky alebo organizmy, ktoré vznikli z jednej rodičovskej bunky." Bla bla bla. Pre mňa iba prázdne slová.

Hneď sa mi v hlave začali vynárať predstavy, ako vystrihnuté zo sci-fi: Zobudím sa, neviem kde som. Do očí mi udiera biele svetlo.Ležím na kovovom stole, všade iba kovový lesk, sem-tam sklo, samé chemické banky, pipety, birety, skúmavky, niekoľko prístrojov a nástrojov, ktoré vyzerajú záhadne a drsne, neviem však na čo slúžia. Nikde nikoho, žiadna osoba.Iba ďalšia kovová posteľ (alebo je to skôr stôl ?!) a na nej ... JA ! Zľaknem sa a padám z toho stola (či čo to je). Po chvíli naberám odvahu a priblížujem sa. Vidím svoje druhé ja do detailov, leží predo mnou, vidím každú jamku, každé materské znamienko, každú jazvu, ktorú si následne nahmatávam na vlastnom tele.Je tam. V zápätí vchádzajú lekári alebo vedci a gratulujú mi. Zákrok sa podaril. Je to on. Váš ... KLON.Pýtam sa ,ako... ? Reku, pár chromozómov vašej DNA a je to tu. Pýtam sa : Čo ja teraz s ním ? Oni že : -Ste jeho rodič. Nechápavo pozerám.Odchádzajú...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O pár dní už spolu veselo vykračujeme von z nemocnice. Síce si nepamätám posledné 2 mesiace môjho živote,ale tak veľa sa snáď nezmenilo.

Doma nachádzam partičné využitie tohto môjho brata (alebo dieťaťa ?!). Robí špinavú robotu, chodí do školy v ťažké dni, učí sa, doma pomáha, mne posluhuje a ešte veľa vecí, bez ktorých sa ja zaobídem (rozumej: tie,ktoré som lenivý robiť). Ja sa vyvaľujem doma, síce s miernym pocitom viny, ale oddýchnutý a s množstvom času.

Po istom čase sa však začnam nudiť. A leniviem. Ľudia mi skladajú pocty aký som usilovný,milý a všetko nezaslúžene. Začínam žiarliť. Dostávam depresie. Vrcholom je, že môj klon si našiel v mojom mene priateľku.Práve moju vyvolenú (prečo sa čudujem, že máme rovnaký vkus ?) ,ona si myslí, že chodí so mnou,ale chodí s ním a on nie je ja a.... v zmätku utekám z domu a neviem čo s tým....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak asi v tejto pasáži si uvedomujem, že sedím doma, je jedenásť večer a ja nemám dopísanú biolu. A že sa nič z toho nestalo. To som rád. Už rozumiem prečo sú niektorí ľudia proti klonovaniu. Oddnes už aj ja som. Veď kto by chcel byť vytlačený zo života svojím vlastným ja ?!

Toto všetko mi napadlo pri písaní nudných poznámok z biológie. Kto by bol povedal...

Martin Komloš

Martin Komloš

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som študent, ktorý zistil, že svoje myšlienky musí dávať do písmenkovej formy a uvažuje, že sa so svojimi myšlienkami podelí aj s ostatnými - a chce vedieť ich názory. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu