reklama

Čo ja tu prepánajána robím ?!

Túto otázku som si položil po vyplnení mojich osobných údajov pri registrácii na tomto "blogovisku". Možno ste podľa názvu očakávali nejakú úmornú úvahu o zmysle života alebo niečo v tom zmysle. Nie je tomu tak...dnes nie... čiže kto čaká ponaučenie...asi má dnes smolu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Popravde, pred niekoľkými rokmi, dokonca pár mesiacmi som nemal o blogu ani potuchy. Len pred niekoľkými dňami mi niekto vnukol myšlienku do niečoho takého ísť. Bola to moja profesorka, čo si budeme hovoriť. Ale na to asi majú profesori byť, študentov k niečomu viesť. To však teraz nie je dôležité. Zaujímavé (aspoň pre mňa) je, že ma to chytilo. Fakt. Nečakal som to. Ja mám totiž problém venovať sa niečomu dlhšie ako pár dní. Uvidíme, ako dlho ma podrží toto. 

Zamýšlam sa, kde mladý človek môže dnes plnohodnotne vyjadriť svoj názor. V škole ? Medzi priateľmi ? Na sociálnych sieťach ? Lenže stačí to ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mladý človek je jedna vec, ale čo začínajúci autor, ktorý v sebe objavil možno kúsok talentu;ktorý práve objavil čaro písania ? Čo môže spraviť okrem snívania, že niekedy uverejní svoje diela a dielka,svoje pocity, myšlienky, nálady, postrehy vo vlastnej knihe ? Snívania, že sa jeho diela budú páčiť ľuďom a že bude mať aj poziťívnu spätnú väzbu....

Na tieto otázky nemám jednoznačnú odpoveď. Zatiaľ len skúšam a mojim krokom vpred je účasť na tomto blogu.

Uvidím. Aspoň zistím, čo to znamená (aspoň symbolicky zatiaľ) byť autorom, aké radosti a starosti to prináša a čo ľudí baví.

Dovolím si v tejto ceste priať štastie na tejto mne novej ceste. Dúfam, že sa Vám budú moje príspevky páčiť. Tento je len taký začiatočný, na skúšku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S pozdravom Ja

Martin Komloš

Martin Komloš

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som študent, ktorý zistil, že svoje myšlienky musí dávať do písmenkovej formy a uvažuje, že sa so svojimi myšlienkami podelí aj s ostatnými - a chce vedieť ich názory. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu