reklama

TV SNS uvádza : Ako študenti spievali...

Táto vec ma vo vlastnom vnútri žerie už druhý alebo tretí týždeň, presnejšie odvtedy, odkedy som sa to dozvedel. Nechcel som to tu rozoberať, aj tak sa to už nikomu asi nechce čítať, lebo sa tu k tejto veci vyjadrilo už určite kvantum ľudí. Reč je o vlasteneckom zákone...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Donútilo ma až to, keď istý nemenovaný politik nazval protestujúcich študentov "feťákmi". A ja sa k študentom radím, dokonca aj k tým, ktorí dajú najavo, ak sa im niečo nepáči. TO SOM AKOŽE UŽ FEŤÁK, hej ?! Dobre vedieť, že tak málo stačí.

Úplnou náhodou toto niekto nadhodil v škole, reku : Po Veľkej noci si chystajte hlasivky vážení, bude sa spieeevať... Roztočila sa diskusia. Výsledok sa približuje k môjmu názoru.

Viem, určite je tu aj všade obrovské množstvo ľudí, skúsenejších, študovanejších rozumnejších ako ja, ale ja chcem vyjadriť názor obyčajného mladého neskúseného študenta, na jednom malom prešovskom gymnáziu, ktorého sa však takéto veci budú dotýkať skoro každodenne. Preto tu nehľadajte príliš komplikované zdôvodnenia, argumenty ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa mňa sa úcta, pokora nedajú získať nasilu ( v triede sme sa zhodli, že nám to pripomína isté časy dávno minulé, aj keď sme ich nezažili, čiže nevieme úplne posúdiť, iba z rozprávania... však súdruhovia...), toto skôr vyvolá odpor, čo usudzujem aj podľa seba, či podľa reakcií z rôznych sociálnych sietí. Keď mi o 10 rokov niekto povie slovo vlasť, vlastenec, budem chcieť, aby sa mi pred očami vynorilo miesto, kde sa vždy cítim dobre, doma, kde mám zázemie, priateľov, spomienky...a nie nejaká nočná mora, ako stojím o 8.00 ráno v škole a znudene sa tvárim, že spievam hymnu. Hlavne keď mi ju vnucuje niekto, kto ma od pojmu vlastenec ako z Prešova do Viedne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno to my, študenti berieme príliš vážne... ja však myslím, ze sú aj lepšie cesty....

Martin Komloš

Martin Komloš

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som študent, ktorý zistil, že svoje myšlienky musí dávať do písmenkovej formy a uvažuje, že sa so svojimi myšlienkami podelí aj s ostatnými - a chce vedieť ich názory. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu